Årskrönika del 1

Januari:
Vi började 2011 på pålan som vanligt.
Vi la ut en förfrågan om halv åtta hos mig, tillslut blev vi 4 deltagare, varav 2 inte haft sin middag än. Fyfy. Bättring
Min telefon och digital kamera fick sig ett bad i cola. Vilket tydligen var förödande för nu börjar även iphonen att lägga ner. Men mer om det sen :) Den kvällen grinade, svor och skrek jag. Inte så roligt sällskap med andra ord.
img_2388 (MMS)
Lina bjöd in oss till staden, vi fick dansa zumba, äta god mat och sedan gick vi på krogen.
Februari

Första värden i halv åtta hos mig blev Sara.
Sara piffade lite hemma i lägenheten.
Bubben va gullig
Vi agerade badvakt
img_8707 (MMS)
Marcus Hellner öppnade vm bra med ett guld!
Mars:
Dags för mig att ha min halv åtta hos mig middag:
Jag Tanja och Sara hade fest och det var hur kul som helst :)
Fick redan på att Maria skulle bli Mamma!
Sen hände det även tråkiga saker. Bubben blev påkörd och klarade sig inte. Den kvällen grinade jag och tårarna tog aldrig slut, usch. Saknar dig bubben!
Fortsättning följer...
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0