Onsdag

Har haft en liten förkylning nu några dagar, jag som hade kommit igång så bra med att springa, men har iaf varit på promenader. Tydligen har jag blivit värsta partypinglan, krogen 2 helger i rad. I lördags var det Melina som övertalade mig, hade jätte kul!

Ja och i söndags var jag i kyrkan och fick ett stipendium, blev jätte glad när jag fick reda på att jag skulle få det, känns kul att allt tid man lägger ner på fotbollen uppmärksammas är ju ganska många timmar varje vecka på sommaren. Ska även vara tränare i år men verkar som att det kommer att bli litet annat upplägg efter som det är så få barn i varje åldersgrupp.

Ja vad har jag hunnit med mer sen senast då, varit i staden i shoppat, fikat hos Tanja, jobbat, fått ännu ett glatt besked (näe jag är inte med barn :), funderat lite, promenerat med Helmer och tsgit det lugnt-

Och nu kommer mitt tjat om sommar att börja, för jag vill verkligen ha sommar nu! snälla...

I helgen blir det staden på fredagkväll, halv åtta hos mig middag på lördag. sedan nästa vecka kommer Maria att befinna sig på hemmaplan så då ska jag hänga med henne.

Ja en liten uppdatering iaf!


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0