2012 02 22

Igår beställde jag hem Prison Break alla säsonger, nu ska jag äntligen kolla klart på den serien. Jag har sett hela säsong 1 och 2 och lite av säsong 3.
Det är inte många serier som jag har följt alla säsonger, jag blir alltid less efter ett tag och slutar kolla.
Nu har jag en hel lista av serier som jag skulle vilja se men jag vet inte vilka som är bra, tips?

Serier som jag inte har sett alls
The Wire
The Office
West Wing
Breaking Bad
Mad Men
Homeland
Six Feet Under
Sopranos
Sons of Anarchy
Revenge

Serier som jag har kollat på men inte sett hela

Prison Break (håller på)
Lost
Entourage

/S


Kommentarer
Postat av: Tanja

West wing har jag också funderat på. Revenge alltså, good shit!

2012-02-22 @ 20:02:25
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Anonym

The Wire - Inte sett

The Office - Roligt men kanske inget man sträck ser.

West Wing - Inte sett

Breaking Bad - Gör mig deprimerad.

Mad Men - Riktigt bra!

Homeland - Inte sett

Six Feet Under - Me like, har dock bara sätt på TV då och då inte sammanhängande.

Sopranos - Samma som Six feet.

Sons of Anarchy - Ej sett men sugen.

Revenge - Den absolut bästa serien just nu, ett måste.

2012-02-23 @ 11:52:05
Postat av: Evelina

Det var jag som skrev den kommentaren, min dator verkar ha glömt bort mig.

2012-02-23 @ 11:52:59
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: sara

Men var det inte du eve som rekommenderade sons of anarchy?



2012-02-23 @ 17:00:12
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Simpsons!!!!!!!!!!!

2012-02-23 @ 17:34:14
Postat av: Jessica

Revenge blir man besatt av. Blev förbannad att det inte kom ett avsnitt imorse, skit USA! Sons of Anarchy verkar tok bra, tv 11 plöjer igenom säsongerna på nytt nu, började med säsong 1 i måndags och går måndag-torsdag i några veckor ser det ut som!

2012-02-23 @ 20:09:34
URL: http://scrapbookbyjessica.blogspot.com/
Postat av: Frida

Men hur många gånger ska ja säga ne..TRUE JÄVLA BLOOD!!!!

2012-02-23 @ 23:56:30
Postat av: sara

tack för alla tipsen! Stefan, kändes det inte som att simpsons inte riktigt passade med alternativen. Dock en bra serie =)

2012-02-24 @ 08:22:51
Postat av: Tanja

Ne alltså frida. Jag har gett true blood en chans, men jag gav upp.

2012-02-24 @ 08:24:03
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Helena

The office måste du bara se. Iaf den brittiska.. hehe. SKitbra. Men kanske inget man lixom bara måste se mer av efter varje avsnitt som att man vill följa vad som händer i prison break osv..

2012-02-24 @ 12:57:09

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0