Sommar

Vad har det varit för sommar egentligen, känns knappt som det varit någon. Har iaf jobbat en vecka nu efter semestern och det har gått bra. Idag har jag varit på marknad i fugulsta och hälsat på Linda och vovvarna, Helmers bror Elvis kom på besök från arjeplog, jätte roligt att få se honom igen. Här kan ni gå in och läsa om Helmer och hans familj, det är mina kompis Linda som är uppfödaren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För övrigt har jag köpt en crosstrainer, nu ska jag komma iform, den här veckan har det blivit 3 pass på crosstrainern, 1 löptur och en massa promenader, förhoppningsvis får jag hålla mig frisk.
 
ska försöka uppdatera bloggen bättre nu och lägga in lite bilder från sommaren. Har dock inte tagit så mycket bilder på min semester :(
 
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0