Semester (sthlm)

Tänkte berätta lite om min semester och vad jag har haft för mig. Första veckan var ganska lugn, blev hyfsat väder på torsdagen och fredagen så då var jag faktiskt uppe på sjön och tog mitt första dopp.
 
Veckan efter fick jag ett infall och bokade en tågbiljett till Sthlm, samma dag som jag ska åka ned är Mange på besök och blir också sugen på att åka ned. Han börjar leta biljett för att kunna åka med samma tåg, men han tyckte de var för dyra. Han följer med å skjutsar mig in till stan och försöker övertala Lars att dom ska ta bilen med, han försöker även intala mig att åka tillbaka till Stugun och sedan åka bil ned med honom, men jag litar inte på Mange , trodde han drygade sig, så jag hoppade på tåget. När jag åkt någon timme ringer Mange och säger att han är på väg ned, haha.
Kom iaf fram till sthlm på kvällen, första natten sov jag hos Helena, så jag hoppade på tunnelbanan och åkte mot vällingby. När jag kom fram fick jag massa gott fika, vi pratade lite sen la vi oss (mange kom dit några timmar efter mig). På onsdagen blev det snabbshopping i vällingby sedan tog vi bilen mot slussen och åkte mot Grönan, där mötte vi upp Maria, Elli och Madde. På grönan körde vi femkamp och åkte några karuseller. Efter det åkte jag mot Maria i enskede, hängde där en stund och sedan mötte vi upp alla igen och gick och käkade på koh phangan.
På torsdagen tog jag och Maria en promenad mot Madde för att spana in hennes och Linus nya lägenhet. Maria hade några ärenden så hon drog vidare, men jag fick fika hos Madde. Sen gjorde vi stan och mötte upp Helena och Freja och senare även Maria och Elli. Sen blev det tacos hos Maria innan jag blev upphämtad av Gunnar. Skulle lifta med honom till stugun så då följde jag med mot vätön och sov där sista natten innan hemfärden. 3 intensiva men roliga dagar i sthlm hann jag med.
 
Här skulle jag ha haft massa bilder, men alla dom finns på telefonen. Kommer ev ett inlägg snart med bilderna :)
 
/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roooligt att du kom ner!!

2012-08-26 @ 20:27:37
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0