----

Vill bara passa på att tacka för alla gratulationer och fina presenter!
Många saker som har blivit avbockade från min önskelista. Jag har bla fått : Pengar, kläder, bezzerwizzer, tvspel, smink, kandelaber, böcker, kryddsax, lotter, sbk mössa mm.

Igår skulle jag lägga in bilder från stockholmsresan, påskmiddagen och kattungarna på bloggen. När jag förde över bilderna till datorn så blev någt fel så säkert 100 st bilder försvann. Jag blev skapligt less, var sugen på att slå sönder datorjäveln. Det finns inget jag blir så arg på som min stackars dator.

Så det blir inga bilder nu.

/S


Kommentarer
Postat av: Hubblis

Haha dessa tekniska saker alltså! Tur att inte våra liv just kretsar runt dom ;)

2012-04-12 @ 10:54:46
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0