Onsdag

Befinner mig just nu på ett hotell i Sigtuna. Är här på utbildning. Har precis avslutat en tre rättersmiddag:

-potatis och purjolökssoppa (amush bush)
-Sesam och soyamarinerad pilgrimsmussla med ingefära avokado m.m
-Öl och honungsmarinerad oxfilé med rotsaksgratäng
-Blåbärsglass,chockladkaka och rårörda hallon.

Mums.

Ikväll skulle ja egentligen varit på bio med alla brudar, men nu blev det utbildning istället.

Längtar tills jag kommer hem för då ska jag få träffa Elli för första gången, tänka sig att Helmer fick träffa Elli för mig!?

Kommer hem sent imorgon kväll och på fredag är det team-middag, på lördag häng med Maria och Elli. Så fullt upp med andra ord.

Jag tycker att det är väldigt skönt att bo på hotell och ta hand om sig själv, få lite ensamtid, det enda som är jobbigt är när man ska sova.

Jajja, nu ska jag underhålla mig på nåt sätt
image description


/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0