dräparn

Igår när jag skulle gå på toaletten så sprang det en fågelspindel över badrumsgolvet. Jag hatar spindlar, jag vill inte se någon spindel när det är vinter. Det räcker väl med alla 40 000 miljarder som man ser på sommaren. Det är mycket det.
Iaf så var jag tvungen att döda spindeln själv! Och jag klarade det, tog en buffétidning =)

Den här spindeln såg jag på Bali. Vi var på en kryddträdgård och där hängde det spindlar överallt.



Den var större än vad den ser ut att vara på bilden, usch usch.
Balineserna sa att spindlarna inte var giftiga men jag undrar jag.
/S

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Vart på bilden är spindeln:)

2011-03-07 @ 19:03:03
Postat av: Lina

Vad vet balineserna? Den där såg faktiskt rätt giftig ut. Blä

2011-03-07 @ 21:05:01
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0