Semester

Ja tiden går sannerligen snabbt när man är ledig. Har inte hunnit göra så mycket på min semester, men håller på att kolla på biljetter till sthlm nästa vecka, så ev kommer jag ner!

Idag var det lite finväder igen, härligt.

I tisdags åkte jag Tanja å Sara in till staden, sedan mötte vi upp Zalla på brunis, blev god mat och dryck. Sov hos min underbara faster och på onsdagmorgon kirrade snälla Lina mitt hår.
Åkte buss hem till Stugun igen, tusen år sedan jag åkte buss, men jag kan fortfarande sova på bussen och vakna upp precis innan stugubron, perfa!




Jag å Zalla på brunis.


Tanja och Sara på brunis.


I måndags blev det fika på olgas, mums!


Testade simons dykargrejor uppe i mörtis, jag var inge bra på att snorkla. Gick mycket bättre när vi var på Bali.

Har även varit hemma å slöat i soffan.

Imorgon är det fredag å då kanske jag ska hänga med Madde!

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0