Onsdag

Jag vill börja med att gratulera sandra på födelsedagen! Hoppas att du har haft en kanondag!
Nu när jag publicerar det här så är din födelsedag slut men bättre sent än aldrig =)




Idag har vi varit på motorstadion och kört gokart, eller jag och marita kollade bara på!
Lars körde snabbast!



När vi kom hem for jag mamma och marita och plockade bär!
Vi hittade mycket hjotron



Jag kokade sylt, sen åt vi våfflor! Yummie!






Nu har jag bara två dagar kvar av semestern =(

Men i helgen börjar stråket!!

/S


Kommentarer
Postat av: Hubblis

åh tanks love! Va fina bilder du ha fått, wanna see all please! Men våffla me hjortrona fy fan va gott!!! :)

2011-07-22 @ 15:28:50
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0