tro det eller ej

Nu ska jag göra något som jag inte brukar, nämligen en lista.
Jag har inget annat att skriva om så i brist på annat =) 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Handbollen
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Var nog påväg ut till bilen för att åka på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: Letade upp den här listan
Det sista du sa högt: tack hej
Det senaste någon sa till dig: hej
Vad har du druckit idag: Te- black currant
Vad var det senaste du åt: a banana
Vad var det senaste du köpte: Mat på donken i lördags, mm cheeseburgare
Vad är det för väder hos dig nu: sol!
Godaste glassmaken: Vanilj och polka
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej inte i en person men i en pryl!
Sover du tungt: Ibland kanske?
Drömmer du mardrömmar: Ja, inatt hittade mördaren mig när jag satt bakom vattenberedaren?!?
Favoritklädsel: Mjukisar
Favoritlåt just nu: Mika- happy ending kanske  
Vad ser du om du tittar till höger: Åsa =)
Vad gör dig glad just nu: Sport på tv, sällskapsspel, roligt folk  
Vad ska du göra härnäst: Jobba lite till sedan käka lunch
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite trött
Favoritgodis: fox citrongodis
Kläder just nu: Mjukisar och en lila tröja, på måndagar får man ha mjukisar på jobbet!
Sommarplaner: ha semester, hoppas på kanonväder
Hur många kuddar sover du med: jag använder 2-3 st
Spelar du något instrument: triangel var jag duktig på i skolan
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Vad är viktigast för dig: nära och kära
Är du kittlig: Ja mest under foten och när någon gör pickapicka (hatar det)
Snarkar du: icke, fast ibland är det svårt att andas när man är förkyld
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: jag hatar spindlar
Längtar du mest efter just nu: bakpotatis med någon röra och vitlökssmör

/S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Triangel! :-) Kul! Kan du inte låna en och visa upp dina talanger på jobbet nån dag? Triangel, det var kul! :-)

2011-01-25 @ 10:20:03
URL: http://torkkel.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0