Slut på helgen

Har haft en jätte bra helg. Hunnit med mycket. I fredags styrde jag och Sara mot Kälarne för att hälsa på Linda . Vi åt tacos, byggde pussel och spelade tv-spel. Linda hävdar att lammkötten (sara och Linda var bättre än oss gammsuggor jag och Marie) men så var inte fallet :) Kom hem strax innan 2 på natten.


I Lördags åkte jag Mamma och Sara in mot staden, först shopping, gick en hel del pengar... Sen bio och middag. När vi kom hem runt åtta så åkte vi vidare till Evelina för lite spel. Härlig lördag där man hann med mycket.

Och idag fick jag en härlig sovmorgon, sen har jag bara kollat på skidor i soffan och nu sitter jag Sara och Lars å spelar Mario.
 Lars har lämnat in mina Saras och hans skidor till Pelle (han ska lägga på glidvalla!) så snart ska jag bege mig ut i skidspåren!

Imorgon en ny härlig arbetsvecka!


/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad du har hunnit med grejer och äntligen uppdaterar du bloggen!! saknarej puss

2011-01-16 @ 21:33:05
URL: http://snygghelena.blogg.se/
Postat av: Pelle

Kan tyvärr inte fixa skidorna förrän till helgen för är i stan hela veckan. Fixar dem så de är i topptrim till på lördag förmiddag!

2011-01-18 @ 00:48:27

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0