Igår hände det som inte får hända. Var på ...

img_2388 (MMS)

Igår hände det som inte får hända. Var på lappa och hämtade mat. Köpte även 2 cola burkar, fick ingen påse så jag la burkarna i varsin jackficka. När jag kommer hem och ska lyfta den ena burken är den väldigt lätt, sticker ned handen i fickan och den är fylld med cola. I fickan ligger även min iphone och min lilla Canon kamera. Jippi! Men iphonen verkar fungera bra efter lite vård av mig. Kameran ligger på tork än. Nu håller jag tummarna att iphonen inte fått några men..... /m


Kommentarer
Postat av: Helena

men fan va trist.. hur tusan gick det till??

2011-01-26 @ 21:45:33
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0