Året i bilder del 2

AUGUSTI

Vi var ju semesterfirare i augusti, men det var riktigt dåligt väder. Mange drog med oss på turistrunda i ösd.


Kusinerna andersson bjöd in till kräftkalas i Mörtis.




Jag köpte min Iphone! Jippi!



Resan till Thailand bokades!

SEPTEMBER

Freja kommer hem på besök


Det var dop på Lucas



Freja var med i tidingen, fotograf jag :)



Teamutmaning på jobbet.


jag åkte till sthlm på utbildning



Massa härliga kvällspromenader hanns med



kom igång med träning, spinning och lite löpning




OKTOBER.

Inleddes med en kanon rolig fest. Stefans 40 års kalas. Vi hade tränat in ett uppträdande som vi framförde, öven Stefan fick vara med och visa upp sina skills.


Första snön kom i oktober


I slutet av oktober var det dags för årets te supé, lika roligt som vanligt!

November

I november packade vi våra väskor och begav oss mot Thailand, där spenderade vi 2 härliga veckor. Solen fick vi inte se mycket av , men vi hade det toppen ändå.



DECEMBER

Brrrr kallmånad.

Vi åkte upp till mörtsjön och julpyntade.



Julfest på jobbet, roligt som tusan. Och vi blev lite fulla... :)



Sara köpte ett nytt spel, så det har blivit några tvspelskvällar.





Fortsättning kommer och då med sprillans nya bilder som inte publicerats på bloggen ännu, spännande....

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0