2011-01-17

Då var det måndag igen och det känns som att helgen har flygit förbi. Jag har ändå hunnit med en hel del.
I lördags var det shopping och bio som stod på schemat. Jag, marita och mamma for in och handlade sen kollade vi på änglagård och åt middag innan vi for hem mot stugun igen.
Jag tänkte visa lite vad jag handlade, så jag har letat upp bilder på internet.
Jag köpte en ny dator!


en sony vaio blev det!

ett par täckbyxor

Jag vet inte om det var precis dom här men något liknande.

Sen köpte jag även lite kläder =)

/S


Kommentarer
Postat av: Pelle

Lika täckbrallor som jag har köpt! Har du köpt killbyxor alltså?

2011-01-18 @ 00:45:53
Postat av: sara

jag tror att det är du som har köpt tjejbyxor =) eller så är det jag som har tagit fel bild!

2011-01-18 @ 08:21:25
Postat av: Pelle

Nix, de hängde helt klart på ett klädställ för herrkläder! Men det kanske finns en tjejmodell som är likadan eller så har du tagit fel bild. Hur som helst är jag supernöjd med mina byxor i alla fall.

2011-01-18 @ 19:01:53

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0