Söndag

Ligger hemma i soffan och slöar. Tror kanske att jag ska baka snickers snart. Har haft en bre helg, men härligt vinterväder (undantag på fredagen). I fredags slutade jag tidigare och åkte in till staden och handlade julklappar. Var hemskt att köra in till stan, oplogat,spårigt och snöstorm. Usch. men på hemvägen hade de plogat så då gick det bra att köra. På kvällen fick vi besök av Annso och jonas.
På lördagen blev det en promenad med Helmer, hälsade på Mamma och Pappa, sen på kvällen styrde jag och Sara mot Linda och Stefan, där var det glöggkväll. Jag agerade chaufför till syster och Helmer, det var väldigt trevlig.

Idag en promenad och sedan massa skidåkning på tv.

Ser fram emot julledighet!



en gammal bild på mig och Greven, saknar honom.

/M

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var kul att ni kom! :) Jag får väl be om ursäkt för min mindre rumsrena gäst som bjöd på både det ena och det andra! :D

2011-12-14 @ 15:33:04

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0