2011 12 05

Jag har haft världens bästa helg i Stockholm! Tack så mycket Sandra för att jag fick komma och hälsa på.
Jag har hunnit med att

Luncha och hälsa på Maria och Elli
Träffat Helena och Freja
Shopping- Jag är nästan klar med alla julklappar!
Ätit massa god mat- Jensens, Vapiano, Le rouge
och hängt med Sandra, dvs prata, prata, prata =)

Det var skönt att komma hem till lite snö, idag ska jag julpynta lite mer för att få lite julkänsla.
Jag har missat alla avsnitt av julkalendern. Nu är frågan om den är bra så att jag borde kolla igenom avsnitten?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Absolut! Julkalendern är bra! Jag och Luc brukar kolla på morgonen!

2011-12-05 @ 19:47:53
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0