vecka 41

Då var ännu en helg förbi, tiden går för snabbt iaf på helgerna =)
I lördags var det dags för Stefans kalas!
Vi tjejer hade ju planerat in lite sång och dans som vi skulle göra på scenen.
Vi sa att vi ville gå upp tidigt så att vi skulle få det överstökat och kunna börja dricka lite =)
Det gick bra för oss, lite småmissar men helt ok! 
För mig kändes det skönt när det var färdigt, jag känner mig inte så bekväm att dansa inför så många människor haha. 
Jag hade inte med mig kameran (som vanligt) men jag tror att marita har tagit lite bilder iaf. 
Det var iaf ett jätte trevligt kalas, tack stefan!

I lördags blev det prat om ett till spinningpass i veckan, var det fyllesnack el? 

19 dagar kvar till te supé! 

/S 


Kommentarer
Postat av: Tina

Ni va hur bra som hellst! :)

2010-10-11 @ 18:10:53
URL: http://tinamarie.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0