Värme


Måndag igen snart dags att börja packa inför Thailandsresan. Kan inte förstå att vi ska åka snart. Har inte hunnit förbereda mig eller oroa mig att något ska gå fel. Vet inte om det beror på att vi ska flyga ner till arlanda, kanske litar lite mer på sas än sj. Men det lär jag väl få äta upp.
Vet inte om det är nåt speciellt som jag behöver, hmmmm. Tänker iaf inte packa för mkt.
Var ute på en springtur idag, förstår inte hur jag lyckades motivera mig till att börja igen springa faktiskt. Men det har gått lättare än vad jag trodde att det skulle göra, beror väl antagligen på det.
Imorgon och på torsdag är det spinning, undra om onsdag ska få bli en vilodag?
Maria och Zalla, ni ska med på lördag!
Nu DH, sen sova.
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0