2 November

Idag promenerade jag på jobbet. Det var hur härligt som helst ute, solen tittade fram lite också =)



Ikväll ska jag nog hoppa över spinningen, ska passa på att fixa lite musik till min Ipod.
Jag skulle även behöva städa lägenheten och vattna mina stackars blommor.

Helgen har varit kanon. I fredags var jag först och dukade på nornan inför te supén, sen åt jag och marita på lappa. Efter det åkte vi till frida för att kolla på idol, tävla och äta massa gotta.

I Lördags var dags för party! Vi samlades hos annsofi kl 15, hon hade gjort supergoda snittar! Kl 18 var det dags för årets te supé som var lika roligt som vanligt!

I Söndags tog jag det ganska lugnt, passade på att städa lite. Mamma och pappa bjöd på tacos!

/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0