Mandag em i Karon

Vadret har blivit lite battre. Igar hade vi den finaste dagen hitills, massa sol. Da passade vi pa att h\ga ned till stranden. Idag har vi hallt till vid poolen hela dagen och ikvall ska vi in till Patong, nagra i sallskapet vill ata pa donken.... men inte jag.

Har ju inte bertattat att jag blev brand av en manet forra veckan nar jag badade i havet. Det gjorde ont. Men man ar ju hard sa det gick bra.

Nu ar det inte manga dagar kvar tills vi ska hem och det kanns som vi inte hunnit gora sa mycket. Vadret ar sa opalitligt sa vi vagar inte ge oss ivag pa nagra batturer.
Jag och sara har iaf bestamt att vi ska aka upp till big budda (en 45 m hog staty som star pa ett berg har). Tydligen fin utsikt och vilda apor.
For nagra dagar sedan akte vi ivag mot kata for att spela minigolf pa nagra haftigabanor, vad hander, jo det borjar sporegna sa det var bara att avbryta...

Ja hoppas att ni har det br dar hemma!

Vi har det iaf toppen bra.

M


Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-15 @ 11:31:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0