uppdatering

Idag känner man sig sliten efter en fartfylld helg. Det har varit fullt upp sen i fredags men det har det varit värt. Har varit en kanon helg.
Jag har börjat förstå nu att vi ska åka till barca nu i helgen. Ska kolla över vilka kläder jag ska ha med mig.

Idag var jag, marita, linda och marie och käkade på bagis. Yummie.
Onödigt dock då jag hade med mig lunch men så kan det gå.

Jag och marita var duktig och var ute på en lite springtur igår men det fick vi sota för idag, Båda två har nämligen fått ont i halsen =(
/S


Kommentarer
Postat av: zalla

Jaa,men shit pommes frittes vilken rolig helg det var. Kanoners! Kunde inte ha varit bättre.. LORD! Kisskiss

2010-05-18 @ 15:54:18
URL: http://zalla.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0