Underbar helg

Åh vilken rolig helg det har varit. I fredags var det ju dans på nornan. Vi höll till hos Annso innan och dansade, sjöng och spelade kort.
Vi gick sedan ned till nornan och där fortsatte kalaset. Där blev det dans och prat, mkt trevligt !
Roligt att Linda kom till bygden och livade upp stämningen. Blev tom en 2 dagars för henne i Stugun, första gången, men inte sista:)
Tog några bilder på kvällen, men inte så många tyvärr, glömde helt bort kameran!
På lördag ringde Mange och väckte mig. Lite seg var jag, men tog mig upp. Jag, Mange, Sara och Mikke drog på byn och mötte upp Zalla. Blev lite lunch på expot, sedan fixade vi lite lunch till våra kära kollegor som jobbade.
Jag blev tvingad och släcka eld på torget, inför massa publik dessutom. Men det klarade jag galant.
Grilling på kvällen, sedan gick vi till Zalla. Satt ute hos henne och mös en stund.
Sedan drog vi ned till Nornan. När vi gick ned så var det fullt med folk ute överallt på byn, så vi trodde att vi skulle vara först där nere. Men det var många där nere redan. Fullt ös hela kvällen. Dansade som en tok. Hur kul som helst!
Ja hur lyckat som helst! Tack alla för en underbar helg.
6 dagar kvar till Barca!
/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken helg.. jag vill också!! M;en vart var mannen då? Härligt att ni snart ska till Barca! Det vill jag också...

2010-05-19 @ 06:55:28
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0