fit for fight

Nyss fick jag ett sms om att jag har ett paket att hämta ut på ica. Jag har beställt träningskläder från stadium, tanken är att jag ska bli motiverad till att träna i min nya outfit. Det var 20% rea på löpskor så jag beställde även hem ett par nike skor. Hoppas att dom passar!
Idag ska jag och Marita gå till IP och kolla på fotboll, Stugun- Offerdal. Solen du får gärna titta fram.

Igår kom mamma och hälsade på, hon hade med sig köttfärs och entrecote. SANK U! Nu blir det grilla i helgen.
Mamma vill träffa kattungarna men varje gång hon kommer förbi ligger dom och sover. Annars är det full fart på de små liven.
/S

Kommentarer
Postat av: Hubblis

Stackars mona.. Lycka till me träning :)

2010-05-05 @ 17:01:59
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0