Tisdag

Länge sedan jag uppdaterade, men har så mkt att göra hela tiden.
Helgen var iaf kanon. Började fredagen med lite mys med Maria och sedan drog jag och Sara upp till Steffo.
Lördag. Var på byn på dagen och kollade läget, satt hos Zalla en stund och pratade med Brudarna och Ante.
På kvällen var det grillning hos oss, sedan lite lekar och sen Smalare än Thord på byn. Hur kul som helst. Synd att tiden gick så snabbt.
Lite bilder:
Nu börjar jag längta efter semester, men det är ganska lång tid kvar. Ska iaf bli jätte skönt.
Imorgon blir det fotboll i staden och torsdag ska jag hjälpa Tanja på match sedan hänga lite med Madde.
Fredag match med knattarna.
Ja, fullt upp, Fotboll heeela tiden.
Får väl se om jag lägger in lite fler bilder från barca snart :)
/M

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad onykter jag ser ut att vara, huuuur kan det komma sig?! Någon måste ha lurat i mig något. Om en dryg vecka är jag åter på hemmaplan!

2010-06-15 @ 20:48:08
Postat av: sara

lurat i haha. Någon/några är ju kanelgömmatjuvar!

2010-06-16 @ 08:16:11
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näe nu vet jag inte vad du pratar om igen...hahaha

2010-06-16 @ 10:16:59
Postat av: Hubblis

Haha men maria vi ser faktiskt lite mer än fulla ut, cp nästan :P Haha men kul hade vi! Man kunde ju ge sej faan på att du stal kanelen! :)

2010-06-16 @ 14:50:17
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0