Onsdag

Har hänt

-Igår hade vi resemöte, har ev hittat hotellet som vi ska bo på, inte så lätt att hitta hotell som har plats för alla
-Åkte med Mamma och Sara och köpte lite blommor till balkongen, så nu är det sommar där.
- Vann 100kr på bilbingon i Måndags.
- Drömde mardröm igår natt, vaknade av att jag satt och skrek i sängen, var helt säker på att det ett äckligt kryp där:)


Planer:
- ikväll är det dags för bio och middag i staden.
- Till helgen hoppas jag på finväder, då blir det kanske ett dopp i mörtis.
- På lördagkväll kanske ett grillkalas, men vart ska vi hålla till?!

Förstår inte varför Sara och Helena klagar på min mobilkamera, den är ju hur bra som helst :)

/M



Kommentarer
Postat av: Helena

fattar fortf inte att du ska dra iväg igen!! Flera gånger per år.. rena rama lyxlivet ju!!



Jag tycker att din mobilkamera verkar hur bra som helst..puss

2010-07-01 @ 16:46:07
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0