Juni

Har blivit förkyld, blev det redan i fredags och det har blivit värre och värre. Men hade en rolig helg ändå trots min förkylning. Jobbfest på fredagen, dock en väldigt lugn sådan, men mkt trevligt. På lördagen blev det fotboll på dagen i sundsvall och på kvällen åkte jag till Kälarne en sväng, allt för Linda :)
Var inte så mycket folk där, men tydligen så kände ju jag alla (trodde jag iaf). Jag hade iaf skoj!

Igår tvingade brudarna iväg mig på bio, var inte så sugen eftersom jag mår som en kratta, men följde med ändå. Filmen levde inte riktigt upp till förväntningarna, men mys med bio!

Idag ska jag träna knattarna sedan ska jag försöka orka med en promenad.


/M


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fin bloggen har blivit.. om du ändå kunde hjälpa mig fisen!? PoK

2010-06-02 @ 15:23:21
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0