blä

Greven har blivit en mästarjägare på senaste tiden. Han tar in fåglar och möss i lägenheten för uppvisning.
Igår såg jag att han satt nedanför balkongen med en mus dinglandes i munnen, då passade jag på att stänga dörren. Jag hatar när han ska dra in djur i lägenheten, jag vill inte se och jag blir inte imopnerad. Dagen innan vi skulle åka till Barca hittade vi följande på golvet.


Ví såg ju inte ens vad det var för något. En groda, tupp eller igelkott? Men det är nog en fågel utan huvud och fjädrar. Fresh fresh

/S


Kommentarer
Postat av: hubblis

Men va fan sara, ja ska ju käka midda här! :P Ses på lörda :D Pöss

2010-06-08 @ 17:08:26
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0