kvällsdopp

Igår efter jobbet tog jag och marita en tripp till Höglunda. Vi åkte till Olgas Café och fikade mycket gott. Jag åt en stut med olgaröra, yummie! När vi hade fikat färdigt åkte vi till Simon och hälsade på Hasse! Lille hasse hade blivit stor.

Simon, Markus och Mange skulle bada i ån som rinner nedanför simons hus. Jag och Marita ville också följa med så vi lånade lite badkläder av simon haha.
Jag tog några bilder med min mobil.

Killarna höll på att åka rutschkana i ån så jag och marita skulle också åka. Marita var först ut, det är ju en jäva skräll att hon tordes åka. Men när hon kom åkandes ner för stenarna såg hon livandes ut sen for hon ner under vattnet. Och när hon kom upp skrek hon, för hon åkte med strömmen. Hon höll inte på att få stopp, det var roligt. Jag kan även tillägga att hon fick ett litet skrapsår på foten. Efter maritas skräckfärd tordes inte jag åka men nästa gång så … kanske.

/S


Kommentarer
Postat av: Åsa

Forsaån vore kanske något för er brudar?! Eller så inte.

2010-07-16 @ 12:16:26

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0