Semester

2 dagen av semestern. Tiden går snabbt när man är ledig. Har iaf haft det toppen, trots att vädret inte varit det bästa. Liten sammanfattning av min helg

Fredag: Åkte in till staden direkt efter jobbet. Jag och Sara var i Agneta & Pelles lägenhet, beställde hem pizza och fixade oss. Sen bar det av på stråket, där mötte vi upp Sandra mf.

Lördag: Vaknade upp pigg som en mört, Gunte kom och hälsade på och vi åt frulle på balkongen i solen, sedan stan en sväng. Hem till stugun för att se på fotboll. Men när man ska stå i kiosken får man inte se mkt av matchen... Stugun vann iaf. Sen in till stan igen och mot Zalla, förfest sen stråket, picknick,löpning på stan, kanelgömma, deep-talk, sur-Marita, ingen resorb kvar... Blev av med sängplats, fick igen sängplats sov........

Söndag: Vaknade, ingen resorb. Toa, toa, besök av Johan och Gunnar, toa toa toa. Sova lite, Lars tycker att jag är tråkig. Runt åtta lyckades jag klä på mig och gå ut på stan (dock väldigt långsamt). Middag med Agneta, Pelle och Lars på Captain Cook (jätte god mat!) när jag får i mig mat börjar jag piggna till. Sen film-mys

Måndag: Stan med Lars, lunch på brunis, stan, hem åt lite jordgubbar. Middag på stråket, till lägenheten, började dricka lite, Sara, Mikke, Frida Och Mackan kommer förbi. Sen stråket, Feejk, Olearys, dans mkt trevligt. Nattamat med Mikke och Sara. Sedan Följde jag med full-Lars så han fick mat. Hem sova.

Tisdag: Vakna, stan, lunch på volos, mot Stugun. Träffa katterna, tvätta och här är jag

JObbigt inlägg haha.

Imorgon, stråket igen :)

Bilder kommer!

/M


Kommentarer
Postat av: Annso

Blir det vila efter denna vecka eller? haha Själv var jag helt slut efter lördagens stråk! Och det känns som om jag fortfarande är det :)

2010-07-27 @ 20:00:55
Postat av: Åsa

Det verkar jobbigt med semester hörrö! =)

2010-07-28 @ 10:15:06

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0