Fredag

Fredag
Har haft en underbar dag, jobbade bara halvdag idag. Efter jag slutat jobba gick jag på bagis och satt där ett tag med Stefan och Anders. Sen gick jag hem, låg i solen och läste, somnade en stund också. Sedan bar det av mot Mörtis, där Bjöd Leif och Birgitta på middag. Grillat så klart. Så skönt att slippa laga mat på en fredag, efter mat blev det lite tennis och bad. Jätte härligt i vattnet, måste åka upp och bada mer imorgon.
När jag kom hem från sjön gick jag och Annso på en promenad, vi gick till Helena en sväng och träffade Freja för första gången. Hon var såååå söt. Tror att hon kände sig väldigt bekväm hos mig, hon sket nämligen när jag höll i henne, eller så gjorde hon det för att hon inte ville sitta hos mig nå mer, vem vet :)
Ja nu ska jag nog lägga mig och se på det sista The hills avsnittet, imorgon vill ja ha sol!
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0