Tisdag

Jobbar ikväll idag, tror att det kommer att vara världens segaste kväll. Inga samta alls. Men har laddat upp med lite tidingar. Har gått och blivit jätteförkyld, inte så skoj. Men jag överlever.

Nyårsafton var en trevlig afton, med god mat, trevligt sällskap och lite för mycket att dricka för min del.
Vi åt fondue på pålan, tror att vi var runt 15 pers, lekte lekar, sjöng singstar hann vi också med. Vissa låg på toaletten och missade 12 slaget (nej det var inte jag).
Jag och Sara drog på efterfest till Stefan tror att vi kom hem fem-sex någon gång. Dagenefter mådde jag som en kratta trots att jag tagit massa resorb....
Ja ja, tack alla för en trevlig afton ,ska lägga in fler bilder..!

/M

Kommentarer
Postat av: Helena

bilder bilder bilder bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-07 @ 17:19:39
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0