måndagmorgon

Så sitter man på jobbet igen. Har haft en mkt trevlig helg! I Lördags var vi hos Lina , fick god mat och tårta. Vi spelade lite spel, sjöng och dansade sedan var det dags för krogen.
Lars var snäll och väntade på oss så vi hade skjuts hem. Var iaf en toppenkväll. (lägger ev in bilder ikväll efter jobbet).
Följande saker hände under kvällen...
*en av oss som var på festen blev utslängd
* en blev slagen
*en la en pizza


Igår gjorde jag inte så mycket, åkte in till staden och såg på tv.

Näe nu är det dags för morgonmacka och en smoothie.

Tack Lina för ett trevligt kalas!

/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha.. låter roligt!

2010-01-25 @ 20:32:40
URL: http://snygghelena.blogg.se/
Postat av: Sväärmoor

Om din helg var mkt trevlig och lördagen var en toppenkväll så var min helg supernice och lördagen en riktig höjdare! Vi fick helt oplanerat lägenheten full med tjejer ett tag och det var "ovanligt" men kul. Sen fick jag "rå om" Älsklings-Lars ända till långt in på natten. Jag har svävat på moln sen dess. :)



Kraaam

Agneta (världens nöjdaste mamma och svärmor)

2010-01-26 @ 19:51:39

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0