fishbowl

Jag vet inte om jag har skrivit på bloggen vad jag fick av anders i julklapp. Iaf så fick jag, Frida och Lina 4 st fiskar var och en glasskål att ha dom i. En av mina fiskar överlevde inte länge utan gick bort på juldagen. För ca 1 vecka sedan dog en fisk till så nu har jag bara två kvar. Jag har fiskskålen inne på en hylla på toaletten så att inte katterna ska hitta dem. Frida säger att fiskarna håller på att dö eftersom att dom har så lite färg. Ena fisken verkar vara självmordsbenägen också för den har hoppat ut i duschen två gånger. Båda gångerna var efter det att jag hade duschat så jag har kunnat räddat den. Jag har som sett något som ligger och plaskar i en pöl i duschen, vad ska den dit och göra?



En dålig mobilbild som jag tog när alla fiskar levde.

/S


Kommentarer
Postat av: Helena

Fisken vet väl om att den är dödens död om den stannar i den där glasskålen.. Därför siktar den på avloppet på vg ut mot friheten. Go Nemo go !!

2010-01-22 @ 18:30:27
URL: http://snygghelena.blogg.se/
Postat av: poop

hahaha.. jag skrattar ihjäl mig poopi!

2010-01-27 @ 16:59:42

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0