dålig uppdatering

Ja snacka om att vi har varit dålig på att underhålla bloggen på slutet. Men nu har jag lagt in lite bilder iaf. Idag har jag tvättat och städat lite. Har inte hunnit så mycket mer.

På fredag är det fonduekväll hos Sara, ska bli jätte skoj, vi blir samma gäng som var hos Lina. På lördag är det afterbandy på nornan, ska sitta i inträdet en sväng, sen får man väl se vad som händer. Om ni vill gå dit så börjar det kl 19.00 100:- för mat och en öl/cider. Om man vill komma senare tror jag att det kostade 50:-

Vad händer mer framöver, resa med jobbet till storlien, har inte anmält mig än men tror att jag ska ta och göra det. Har ju så trevliga arbetskamrater så det kan ju inte bli annat än roligt. (men vissa är ju tråkig och ska inte med :)

Nu kom puppe hem så nu ska jag tvinga med honom till tvättstugan.

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0