vi lever

Blir inte så mycket fokus på bloggen nu när det är så mycket annat. Bla OS som tar upp mycket tid. I Lördags åkte jag och frida in till stan. Vi for till lina och käkade sen åkte vi till sandras singstarparty. Efter att vi hade kollat på skidåkningen åkte jag, frida, lina och lovisa på krogen. Det var väldigt trevligt. Jag och lovisa fick sjunga i mikrofonen när bandet lirade =) Tack mackan och simon som var chaufförer!

I veckan ska jag och marita vara badvakt, skönt att få det gjort. 

Mikkes bil var tydligen död idag. Jag måste försöka få igång den, fy faan.

Undra vad man ska hitta på ikväll, det lät som att marita skulle bort på fika..

/S
 


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0