Helgen

Åh vilken perfekt helg jag har haft, känns som jag hunnit med så mkt. I fredags var det ju fonduekväll hos Sara. Det var jag, sara, zalla, frida, annso, tanja, lina och lovis som var där. Tror att det var runt 3 tiden som vi hade lekt färdigt. Hur mysigt som helst var det. Roligast var när zalla skulle agera lekledare på charader, hon var lite för full för det och läste reglerna tusen gånger och den enda som inte förstått regleran var hon :)

I lördags på dagen tog jag det mest lugnt var på bagis en sväng och sedan käkade jag Lars och Sara tillsammans. Runt fem åkte jag Sara och Tanja mot nornan för att duka ut bord till after bandyn.
Sedan satt jag och Sara i inträdet mellan 19-21. Vi tänkte bara ta någon cider och ta det lugnt. Men Frida kom ner vi skrattade och hade kul, sedan var vi på G. Då anslöt även Zalla och sen var dans som gällde resten av kvällen.
Var jätte skoj! jihooo.

I igår så hade vi första fotbollsträningen och det känns i kroppen idag, är öm lite här och var. På kvällen blev det film mys med lars.

Ja det var min helg.

Nu är det ny vecka och idag fyller IDA år, Grattis till henne!


Kallt var det idag också, men än minus 30. Usch.

/M

Kommentarer
Postat av: Helena

låter som en toppen helg... puss

2010-02-01 @ 18:37:46
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0