Onsdag

Regn, regn och ännu mera regn. Inte konstigt att man börjar längta efter Thailand.

Lite att se fram emot i höst:

-Snart kommer min Iphone
-Utgång i helgen ?
-Fotbollsmatcher
-BodaBorg och Gocart med tjejerna
-Teamutmaning, dags att vinna!
-Lars åker till sthlm (jag får vara hemma ensam :)
-Ledarskapsutbildning
-Ev 2 dagar i sthlm för mig med
-Stefans 40 års fest
-Te supén (30/10, bóka in det mina vänner)
-Thailand


Ja förhoppningsvis fylls listan på, men har ju faktiskt en del att se fram emot.




Bjuppar på en skitsnygg bild!

/M

Kommentarer
Postat av: Agneta

Här får du lite mer att se fram emot och fylla på listan med. :) Hjälpa Agneta och Pelle att flytta till Stugun!

2010-08-27 @ 23:04:03

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0