Tisdag

Tisdag redan, tänkte berätta lite om helgen.
I fredags fyllde jag ju år, efter jobbet löste besöken av varandra. De som hälsade på mig var : Mamma, Pappa, Birgitta, Leif, Olle, Sara, Mikke, Mange, Frida, Mackan, Zalla, Pelle, Agneta, Petter, Kalle, Annica, Jonas och Annso.  Så det var full rulle hela kvällen.
På lördag på dagen förberedde jag och Sara inför middagsbjudningen, vi bjöd på snittar, krustader, välkomsdrink, paj, sallad, bröd och kladdkaka. Vi var 18 st tror jag som åt + Nelly och Affe.
Ganska trångt men det gick bra.
Blev ganska tidig kväll och på söndag blev det lite städning, promenad upp på berget, middag  och fotboll i stan.
Tack alla underbara vänner för en fin helg, och tack för alla presenter !
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0