Påsken

Har haft en kanon Påsk som tyvärr är slut nu.

Torsdag: Grillning hos Sara och Mikke.
Fredag: Grilling uppe på sjön på dagen. När vi kom hem sjöng jag och Sara lite singstar, sen åt Sara middag hos oss. Sen kom det förbi lite folk hos oss. Vi spelade buzz nere hos Sara, Annso vann!
Efter det gick vi upp till Steffo på fest. Skoj!
Lördag: Den årliga påskpimplingen ägde rum, gick åt helvete så jag åt körv istället. Hem gjorde 2 pajer sedan drog vi iväg på PåskParty. Var hur roligt som helst, tack för en trevlig kväll alla som var där! Kom hem runt halv fyra tror jag.
Söndag:Vaknade och mådde som jag förtjänade alltså hur bra som helst. Klädde på mig sedan gick jag och sara ned till Zalla. Vi satt i solen och surrade massa. Även Anders och Lina tittade förbi. Kom hem somnade, vaknade fick mat på Pålan. Efter det blev det lite buzz hos Sara med Eve, Zalla och Anders.
Måndag: Promenad runt gnaget med Frida, Lars, Per, Mange och Mackan. Sedan städning och en pizza. Och nu sitter jag här i min ensamhet.
Här kommer lite bilder från lördag kväll:

Kommentarer
Postat av: Helena

SEr ut som att ni hade jätteroligt!! =( Jag vill också... så trist att det blir som det blir! nåja.. PoK

2010-04-06 @ 09:33:43
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha, snygg bild när jag kikar ner i addes skjorta då..

2010-04-06 @ 14:56:11
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0