Ny shoppat

Så var denna helg slut. Känns som den varit ganska lång. I lördags åkte jag och Sara in till staden, passade på att shoppa lite. Handlade bla för presentkorten som jag fått när jag fyllde år.
Löparskorna från stadium köpte jag för presentkortet som jag fick av :Zalla, Frida, Tanja, Berra, Ollo, Annso och Lina. De andra adidasskorna köpte jag för presentkortet som jag fick av Mamma och Pappa.
Blev även lite annat som slank ned. Vill tillägga att de andra skorna köpte jag för någon månad sedan men har inte visat dom än.
Efter shopping blev det middag på Asia med Sara, Frida och Tanja och sen blev det fotboll på jämtkraft, inte sådan bra match, men slutade ju med vinst iaf.
Idag har jag hunnit med att tvätta, fotbollsmöte, fotbollsträning, 2 promenader och lekt lite med kattisarna.
Fick tips från Maria i fredags om Marabou Passion, mmmmmmmmmm, vad god den var!

Kommentarer
Postat av: melina

Suuuupernice bikini bruden:)kramen

2010-04-26 @ 13:38:18
Postat av: Evelina

oo.. sandalerna har jag hel svarta av. Super sköna, har varit sugen på att köpa dom i hel brunt också!

2010-04-26 @ 16:24:46
URL: http://evelinaingridamalia.com
Postat av: Maria

Löparskorna kan ju hänga med till Barca så kan vi ta löpturer på stranden ;)

2010-04-26 @ 17:53:02
Postat av: Anonym

Fan va snygga skor.. vill också shoppa en massa! Men man får ju spara pengar till lilla pyret istället!!=)

2010-04-26 @ 19:37:10
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Marita

Haha, tror inte att jag vill springa med dig Maria, min form vägrar att infinna sig :)

2010-04-26 @ 22:43:45
URL: http://masaa.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0