Fredag

I veckan har Annso börjat jobba lite smått hos oss. Hon har fått sitta lite hos mig och jag har kört hårt med henne. Men hon har lärt sig bra :)
Nu är det helg och imorgon ska jag och Sara in till staden och shoppa. Sedan blir det fotboll på Jämtkraft. Om vi har något fan i befinner sig i ö-sund imorgon kan ni ju höra av er så kan vi ta en fika :)
Har inte hänt så mycket i veckan, varit på spinning, promenerat, tränat knattar (som inte är knattar längre) och jobbat.
Nästa helg är det sista April, vad ska vi hitta på då?
Jag röstar för favorit i repris men de andra brudarna verkar banga, undra varför?
Bilder från förra året (världens roligaste kväll :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Eh ja undra varför?!

2010-04-23 @ 23:36:37
Postat av: zalla

Jah är på, favorit i repris.. Alltid! Det var kul!

2010-04-26 @ 08:44:24
URL: http://zalla.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0