bla bla bla

På fredag kommer Sandra och hälsar på mig! Det ska bli skoj. Jag vet dock inte vad jag ska bjuda på för mat. Om det är finväder så skulle jag vilja grilla tror jag. Vad vill du ha Sandra?
På lördag ska jag shoppa lite och kolla på fotboll.
Jag har en massa presentkort som ska användas!

Kattungarna har börjat gått omkring lite nu, men dom skriker mest hela tiden.
Det är jobbigt för puzzel att mata kattungarna så jag har fått koka ihop mjölkersättning som vi matar dom med i en "revaxörpip".

/S




Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker ni inte att det är dags att uppdatera med lite nya bilder på småbebisarna? ;)

2010-04-22 @ 11:05:30
Postat av: hubblis

Hej love! Grillat ja tack!! :)Blir premiär för mej isf :P Men du behöver ju inte anstränga dej allt för hårt bara för min skull, ja är ju nöjd me en grötkorv å ditt sälle :)) Kuuul vi ska ha, då kan vi tävla mot så ska det låta som back in the days :D

2010-04-22 @ 12:06:59
URL: http://sandraspartiska.blogg.se/
Postat av: Marie

håller med Linda, bilder på kattbäbisarna!

2010-04-23 @ 09:01:07

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0