Te supén från Mina ögon

Maria kom till mig strax innan ett vi började att göra oss i ordning men orkade inte fixa oss klart, så vi drog till Sara & Sandra, där körde vi lite SingStar. Sedan bar det av mot Zalla.
Vi som var där var Jag, Maria, Sara, Sandra, Tanja, Sofie, Frida, Anders, Lina, Annnso & Zalla. Lite senare anlände även Brittan.
Vi lekte lekar som frida fixat. Men tyvärr var mitt lag lite för på G (läs jag och Tanja kunde inte sitta still och lyssna).

Sen gick vi ner på nornan, jag tog hand om tjejena i laget när jag kom ner . Alltså mina minnen från kvällen är lite luddig (konstigt med tanke på att jag bara hann köpa 2 cider där nerer, tror jag iaf). Men kommer ihåg att jag dansade massa med olle & anton i början sen massa med Frida brittan och Maria. Vi elva blev jag lite överförfriskad, gick till köket och hävde i mig vatten och sedan tog jag några resorb. Sen var det bara att gå ut på dansgolvet igen.
Tappade bort min väska ett tag, men hittade igen den som tur var. Lånade ett par bowlingskor som jag gled omkring i. 

Är det någon som kan upplysa mig om nåt mer som jag gjorde?

Vet att jag dansade fult, så det behöver ni inte skriva...

Blev efterfest hos Zalla, vi åt korv och gurka, för mig även en alvedon. Sen drog jag Lars, Maria och Anders vidare till oss. Där blev det varmamackor sen övernattning.

Ja det var min kväll, den var hur kul som helst som vanligt! Så trist att det är ett helt år till nästa gång.

Tack till alla er som förgyllde min kväll!!!

Bilder kommer...

/M


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv, utan dig hade inte kvällen varit fulländad. Sjukt skoj var det! Tack för nattamaten och sovplatsen =) Längtar till nästa sammandrabbning, måste planera in en snart! puss

2009-10-26 @ 16:31:57

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0