Sanndrömmar

Ja, jag var så förbannad på mig själv att jag inte lyckats lista ut att Sandra hade en bulle i ugnen. Men jag har nog vetat om det undermedvetet. Sandra påminnde mig nämligen om en dag i somras då hon fick ett sms av mig där det stod " i natt drömde jag att du skulle få barn". Men när jag skickade det visste inte Sandra att hon var med barn , men det var hon. Så man skulle kunna säga att jag visste det före Sandra :)


I Natt drömde jag att Lars hade en älskarinna som var 34 år och hade barn, så jag hoppas att alla min drömmar inte är sann...!


/M

Kommentarer
Postat av: poopi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA... som att jag drömde att jag blev tvingad att gifta mig med rikard sjöberg från postkodsmiljonären. vaknade helt svettig! hade ju varit bättre att du drömt den drömmen!



2009-10-16 @ 16:12:08
Postat av: Sandra

Ja, jag hoppas inte det stämmer lika bra om Lars bara!:)

2009-10-18 @ 13:33:00
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0