Mot umeå.. på fredag

Fick sms av lina nyss, hon frågade om hur det blir med Umeå resan. Nu kollar vi om någon kan ta bil annars så åker vi buss på fredag.

I Lördags var vi inne i stan och shoppade och kollade på fotboll. Har lite ångest över att det gick för mycket pengar. Planer framöver är Umeå i helgen sen är det ju snart te supén , london och jul. Så nu är det dags att vara lite sparsam. Lars bjöd på middag i lördags Oxfilé och potatisgratäng, super gott. Filmkväll med Lars, Tony och Mikke både i lördags och igår. En dålig film och en bra film har vi sett.

Idag efter jobbet ska vi iväg och ta reda på älgkött. Hoppas att det går fort.

Idag ska jag börja läsa "I cirkelns mitt" av Dan Brown. Läst ut "Änglar och Demoner" förra veckan och den var bra. Nu är jag dock sugen på att se filmen igen.



/S


Kommentarer
Postat av: Maria

Längtar tills ni kommer!!!!!!!!!!!!!!!!Tjoho!

2009-10-05 @ 12:00:52
Postat av: poopi

amen poopi! läst en hel bok... PÅ EN VECKA! crazymaniac!



jag började på änglar och demoner på flyget hem från Australien.. 2005. och är inte klar än. du kan ju berätta slutet sen. sjyrrans.!

2009-10-07 @ 16:52:12

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0