London om en vecka

Ja, nu är det 1,5 år sedan jag var i London för första gången. Det blir Saras fjärde gång och Mammas tredje. Mamma har ju fått den här resan (+ musikalbiljett och middag )i 50 års present av mig Sara, Lars, Mikke & Pappa.
Är bra att alla har sett alla de vanligaste sevärdigheterna, nu kan vi roa oss med annat. Kanske lite julshopping nu när pundet ligger så lågt. Ska iaf bli riktigt skoj!



Den förra Londonresan som vi gjorde var också en present eller rättare sagt en julklapp. Jag gav det till Lars. En fotbollsresa. Är lite nervös att nåt ska gå fel på resan, stressar alltid upp mig så mycket innan man ska åka bort, man vill att allt ska klaffa, med tåg, flyg, väskor m.m. Var jätte stressad när vi skulle till Bali med. Hatar när jag inte har kontroll. Och det kommer jag inte att ha nu, för vi ska åka tåg ner, sen flygbuss till västerås. Ja men det ska nog gå vägen.

/M

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill också dit igen!!

2009-10-29 @ 10:30:22

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0