1 timme kvar

Snart är det dags att hoppa på bussen till umeå. Lina skulla paxa en plats åt mig i bussen , grett!
Jag, lina och rifflelle.
Fick nyss ett sms från anders och han hade träffat ola. Alltså wildkids-ola, en utav mina favoriter.
Jag gillar även rit-ola, det gör anders med. En gång drog anders till med ett ljug
- Jag är rit-olas son.

Haha. Den gick ingen på.

Kollade i min inkorg på telefonen och då såg jag att det låg ett mms från frida där. Jag hade fått det in natt men det kommer jag inte ihåg.
Iaf så var det en film snutt från Mysteriet på Greveholm när ivar ramlar över kartongen med lakanet på huvudet. Det är så roligt! Har kollat på den flera gånger nu.

eh ja flum flum
- fortsätt simma, fortsätt simma
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0