V 47

Har beredskap denna vecka och det innebär att om någon är sjuk eller om det är lite folk på kvällen så får jag vara beredd att hoppa in. Alltid när jag har beredskap är någon sjuk, det slår aldrig fel. Men bra med lite övertid.

Har fullt upp denna vecka.

Tänkte dela med mig av mina planer.

Måndag:
Jobba över
Städa
Promenad

Tisdag:
Jobba över
Tvätta
Promenad

Onsdag:
Färga håret hos Lina i stan

Torsdag:
Baka
Twilightkväll med Twilightgänget

Fredag:
Middag och bio i stan twilightgänget

Lördag:
Bli klippt av Lina (gesällprov)
Servera på lamellfesten

Söndag:
Sova
Tvätta

/M

Kommentarer
Postat av: Tanja

Får man hänga med på promenad kanske? :)

2009-11-16 @ 13:06:34
Postat av: Marita

Jajjemen, självklart :)

2009-11-16 @ 16:30:55
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Agneta

Har du beredskap hemma oxå? Städa, tvätta, baka, tvätta...... :(

Snyggingen du bor ihop med, vad gör han då(förutom att vara snygg och charmig)?

Kramar från svääärrrmor(misslyckad mamma - i försöken att fostra sonen till självständig och jämställd person?)

2009-11-16 @ 20:21:20
Postat av: Marita

hehe, näe din son är så duktig så. Idag när jag kom hem hade han dammsugat, skurat och diskat. Så då var det bara för mig att laga lite middag till oss:)

2009-11-16 @ 21:31:24
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: poopi!

.. E jag med i Twilightgänget.? de e ja va!?



fast jag kan ju inte. ändå. .men ja e me va!?

2009-11-17 @ 18:00:45

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0