Torsdag

Ja så var det snart dags för helg igen. Tänk vad tiden går snabbt. Vi fick nyss info om julfest här jobbet. Inget av alternativen passade mig särskilt bra, lite trist . Det ena alternativet är den dagen jag kommer hem från sthlm, så jag kommer hem mitt i festen. Och det andra alternativet så jobbar jag när det bär av :( Men får väl försöka göra det bästa av situationen.

Ikväll så är det ju twilightkväll och fikamys hemma hos mig, ska bli skoj, men är lite stressad, har lite att fixa efter jobbet och sen kanske jag måste jobba över idag med.

Glöm ej att rösta på Lars! Rösta varje dag.

/M

Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med lite roadtrip musik... SKulle bli mer än tacksam :) Ha det bra... Kram

2009-11-19 @ 10:52:48
URL: http://wedcor.blogg.se/
Postat av: Maria

Har du fått ett mail av mig? =)

2009-11-19 @ 10:57:34
Postat av: JenU♥

Sluttampen på tävlingen nu och skulle betyda jätte mycket om du tog dej tid och rösta på mej



http://thaipinnen.blogg.se/2009/november/draft-nov-14-2009.html#comment



Jag är är nummer 6!



Kramar JenU

2009-11-19 @ 11:08:01
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Marita

Hihi, ja det hade jag, såg det nu. Haha. Men det laggade lite mycket på jobbet, ska kolla när jag kommer hem.

2009-11-19 @ 11:26:38
Postat av: Maria

Hihi =) Hade inte så bra bilder på Villes dator dock..men dom fick duga. puss

2009-11-19 @ 15:21:28

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0